Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I14v57a37n77a 93L52a71n86c38e

24. 5. 2023 12:43

Nejsem sice slavná, ale jsem známá tvář... V pracovní době se potkávám se spoustou lidí, které si ani nepamatuji. A tak: to jsem rád, že vás vidím, mne nepřekvapuje a ted musím předstírat, že si na toho člověka pamatuji.

Minulý týden v nemocnici, dvě zaměstnankyně mi říkaly: já vás znám, odněkud vás znám...

3 0
možnosti
Foto

A pomohla jste jim nebo jste je nechala tápat?

0 0
možnosti
Foto

Cha, tak tomu říkám skvělá příhoda. Paní Brožová si možná tehdy myslela, že jste zvolil originální způsob, jak se jí přiblížit.

3 0
možnosti
Foto

Splést si lze samozřejmě i ženu. Na konci roku 2018 jsem potkal výraznou plavovlasou ženu, která mi byla povědomá. Přemýšlel jsem, kam ji zařadit. Po nějaké době - dosud nevím, kde se ve mně ta odvaha vzala - jsem ji oslovil: „Martino, jsi to ty?“

Plavovlasá žena zamrkala leknutím a odpověděla překvapeně: „Ne, ne, já nejsem Martina,“ načež jsem se jí omluvil za spletení a šel jsem si po svých jako legendární pan Hujer.

O chvíli později mě doběhla kolegyně a celá rozesmátá se mě ptala, na co že jsem se to té Kateřiny Brožové ptal, že ta z toho byla úplně mimo.

5 0
možnosti
Foto

Hezkou příhodu vyprávěl houslista Pavel Šporcl. V tramvaji si ho prohlíží holčička a ptá se: "Maminko, znáš toho pána?" Její maminka se na něj podívá a řekne: "Ne." Holčička si ho dál prohlíží a nevzdá to: "Maminko, a není to ten pán, co nám natíral okna?"

7 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,78
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik