Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To mně se zase furt stává, že si mě lidi pletou s nějakým hercem Cloonym. A dokonce jsem zjistil, že kanceláři, ve které sedím, se přezdívá Hollywood.

1 0
možnosti

Ještě že nevypadáte jako Andy Serkis, přezdívka Glum by nebyla tak lichotivá

1 0
možnosti
Foto

J94a70n 72A86n69d69r30l83e

25. 5. 2023 4:07

Vite, tohle je moje citlive tema...

Po lehke mozkove prihode pre cca 10ti lety jsem se uzdravil temer stopro, nastesti, ale jednu ujmu mam, a tou je totalni nepamet na jmena

to si neumite predstavit, jake jsou s tim spojene trapasy... pletu si deti, vnoucata, zeny, milenky, spolupracovniky, spoluzaky na srazech, veritele, dluzniky, no hruza.... nekdy o tom mozna napisi... mila Frantisko :-)

2 0
možnosti
Foto

J81a63n 32A21n80d70r13l36e

25. 5. 2023 4:08

Vam Josefko, samozrejme karmu

1 0
možnosti

Já mám problém s tím, že si mě lidi nepletou. Jsem upovídaná, takže třeba v čekárně u doktora málokdy mlčím. Pak potkám na ulici paní, která se mě zeptá: "Jak to dopadlo?" a já netuším, kde jsem tu ženu potkala a o čem jsme spolu mluvily

3 0
možnosti

I90v56a59n44a 22L20a18n83c11e

24. 5. 2023 21:59

Vy jste jako já, také nevím, kde co vyblekotám a potom nevím, jak mám reagovat.

2 0
možnosti
Foto

Niekedy si človek tým pomýlením, môže privodiť aj príjemný zážitok, ja som raz písala správu kamarátke Gábinke na mesenger a pomýlila som sa a poslala som ju uplne neznámej Gábinke, s ktorom sa dodnes priatelím a dokonca sa navštevujeme aj keď je zďaleka.

2 0
možnosti
Foto

Janka, tak to je báječná historka s úžasnou pointou. Záměna jako jedna z nejhezčích náhod!!!

1 0
možnosti
Foto

Pletu se čím dál vícpríma blog, Zdeni

2 0
možnosti
Foto

Ale mě sis naštěstí s nikým nespletla.

1 0
možnosti
Foto

Já jsem už byla podobná tolika lidem.😀

Nedávno paní ve vlaku:"Nejste z Hradce? Jste hrozně podobná jedné bývalé kolegyni!"

2 0
možnosti
Foto

Hezké čtení jako vždy, Zdeni. Karma

2 1
možnosti
Foto

Vcelku častým omylem, ale to vinou podobnosti příjmení, bývala ve své době i záměna příjmení Zátopek a Zápotocký – ale to jen tak na okraj. Ovšem za tu historku o Puškinovi a Gogolovi dík, o téhle inspiraci k Revizorovi jsem nevěděl (a nejen za to karma).

2 1
možnosti
Foto

Tuto historku ráda používám, když mám v knihovně na školní výuce osmé třídy.

Jinak dobrá záměna je i jméno našich Velvar a jihočeských Volar. Před pár lety nám knižní dealer vezl zboží a přijel s ním omylem právě do Volar.

2 0
možnosti
Foto

Kdybych zapěl já, tak by ten Vietnamec začal mluvit perfektní češtinou. Hezky se to četlo Zdeni.

Vašek

3 0
možnosti
Foto

Děkuji, Vašku. Já jsem ho osvobodila a nezapěla .

1 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,78
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik