Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ano, ano. kde jsou ty doby, kdy jsem spolu s Betty McDonald špendlíkem čistila špínu z děr na skoby visících obrazů... výborná metoda je stlumit osvětlení a když opravdu hrozí panika, sundat brýle

0 0
možnosti
Foto

R^vesmír vznikl z chaosu-je pošetilé proti tomu bojovat;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Včera jsem vyluxovala, a miláček si ráno, ještě než jsem vstala, zaškrábal na škrabadle a ten sisal je VŠUDE.;-D K mytí oken mám pudy nejčastěji, když jsem nemocná. Asi proto, že zejména v zimě je to jediná doba, kdy jsem doma za světla.

1 0
možnosti
Foto

Tak je zase o důvod víc, aby člověk zůstal zdravý a neměl puzení :-). Zdravím miláčka a jeho škrabadlo;-D.

1 0
možnosti

R^R^;-)

V jednom svém "kdysiblogu", jsem rozvinula myšlenku:

"Po příchodu domů, jsem viděla, že všude leží prach. Tak jsem si lehla taky!" ;-D

1 0
možnosti
Foto

No to je nádherně vtipný. A pak že se dneska nezasměju! ;-D

1 0
možnosti

Jsem racionální člověk. Přiznám se však, že význam mytí oken - jsem doposud nepochopil ! Součástí oken jsou žaluzie, k tomu záclony. Žaluzie mají praktický význam - záclony pak estetický. Závěsy jsou pak dobré - jako lapače prachu a k obveselení kočky. Tomu rozumím ... Mytí oken - je vážně, dobré k čemu ? :-)

2 0
možnosti
Foto

K ničemu. Vždyť to říkám pořád, "ženská práce" je taková marná, zbytečná. Uvařené jídlo se sní, upečená bábovka přímo slupne, vytřená podlaha zašlape, vyleštěné zrcadlo poprská, vyprané a vyžehlené oblečení zašpiní a zmuchlá, doplněné zásoby v ledničce sežerou... a to okno? Když už přes něj není vidět, dá se přece vždycky otevřít a vykouknout, ne? ;-D;-D;-D

2 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

Mám na ně líheň a jsem za to ráda ;-D.

0 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,89
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik