Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jen tak letmo vím, o koho jde, a z TV znám jeho příběh. Ano, přeji mu, aby si po všem špatném zase sáhl na úspěch.R^:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Tak mu to dnes nevyšlo, ale přesně v duchu blogu, opět se na nic nevymlouval a hned po doběhu pěkně vyjmenoval své vlastní chyby.:-)

1 0
možnosti
Foto

přiznám se bez mučení že to tak nesleduju ale jak jste ho popsala tak prostě sympaťákR^;-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, tenhle muž i jeho osud umí chytit za srdce. Mě tedy ano.:-)

0 0
možnosti

Zdeňkovi, tak to jste mi opsala z hlavy:-))) Petr Svoboda je i můj favorit. Mám ho moc ráda. Ano, to je super sportovec. Stejně tak P. Maslák.

(a soudě podle zpovědi v pořadu 13.komnata, se P. Svoboda nevymlouvá ani v soukromí. Rozchod s manželkou vzal na sebe).

1 0
možnosti

Safriš, mobil si napsal co chtěl...omluva: Zdeňko, ....

0 0
možnosti

karma a vic takovych, nejen sportovcu, v Cesku!

1 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,89
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik