Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No pro mě je taky děsivá představa, že vánoce se slaví na jižní polokouli uprostřed léta. Takže s tím hokejem mám úplně nejmenší problém.:-)

0 0
možnosti

Hokejisté musí zimu uvolnit fotbalistům, aby tito mohli zdůvodnit vyhřívané trávníky.;-D

1 0
možnosti
Foto

;-D děkuji, to mě moc pobavilo!

0 0
možnosti

D26a62v70i29d 24V40l43k

9. 5. 2018 21:52

Třeba budou hrát nakonec ten pozemní;-)

1 0
možnosti
Foto

To je nápad, a ještě ušetří za kustoda, co jim brousí brusle.:-)

0 0
možnosti

"Jenže TEĎ se to nějak zvrhlo." Máte zvláštní vnímání času. :-)

V březnu se naposledy končilo v roce 1970.

V květnu se končilo i v letech 1977 a 1978, v dubnu se končilo naposledy v roce 1986. V roce 2010 se končilo později než letos.

Příklady, ukazující na trend, jste vybrala poněkud tendenčně. Udělal jsem to taky tak. ;-)

Fotbalové MS se hraje taky po sezóně.

0 0
možnosti

Pro mě bylo MS v hokeji vždy spojeno s jarem.

Když jsem se jako školák (přelom 70. a 80. let) těšil na léto a na prázdniny, tak jsem to bral tak, že jak začne MS v hokeji, tak už je vyhráno. Při sledování hokeje škola rychle utíkala, na to bezprostředně navázal Závod míru a potom už bylo fakt teplo. :-)

3 0
možnosti
Foto

Zdeničko obdivuju tě-já jsem sice taky hokejová fanynka ale sluníčko a příroda mě láká víc-halas z okolních hospůdek však napoví, jak to probíhá-při každém gólu se tím řevem fandů otřásají stromy široko dalekoR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Libuško, to je jako u nás, když fotbalisti hrají mistrák. Když je jen trochu vítr, tak se k nám pokřik: goool, nese přes celé město. Dá se tak dobře odhadnout, jak hrajeme. Je-li jásání slabší, dali gól hosté, bujaré volání - skórovali naši.;-D

0 0
možnosti

Ona to nemá na svědomí pouze NHL, ale i prodlužování ligových soutěží v evropských zemích. V roce 1976 se u nás poslední zápas hrál 23.3, v roce 1992 8.4 a letos 22.4. Kdyby se finále hrálo na 7 zápasů, bylo by to ještě o čtyři dny později.

1 0
možnosti
Foto

Já vím. Takový časový harmonogram mi právě napovídá, že jsou ligové soutěže plánovány s ohledem na termín MS, aby nebyla příliš velká proluka mezi koncem domácí soutěže a šampionátem.

Když vidím, jak se v Dánsku dělají na ledě loužičky, obávám se vodního póla s hokejkou.;-D

0 0
možnosti

Naprostý souhlas s autorkou. MS v hokeji sleduji v poslední době většinou na pergolové TV přímo z bazénu a s lahváčem v ruce, poněvadž když už je hezky tak se mi doma trčet fakt nechce. Je to sice příjemné nicméně dojem zimního sportu to opravdu příliš nebudí. R^

1 0
možnosti
Foto

No přesně tak, to jsem tím celé mínila, děkuji! Prostě ta zimní atmosféra chybí, ale co naděláme.:-)

0 0
možnosti

Ale no tak, Stanley Cup má finále až v červnu a jak už bylo psáno : může v něm být někdo z Kalifornie, Floridy, Dallas, Colorado. Prý to mají pro diváky vymakané s aklimatizační zónou - taková hala v hale.

A pro nás v Čechách lepší sledovat v květnu hokej než náš fotbal či basket. Šeříky a zmrzlina - MS právě začíná :-).

1 0
možnosti

Když jde o peníze až v první řadě, tak je možné všechno. I fotbal na sněhu:-)))

A lidi ať si o tom myslí, co chtějí.

Taky se mi to moc nelíbí. Je to divné.

1 0
možnosti
Foto

Ano, je to nepřirozené, hokejisti se už taky určitě vidí spíš někde na pláži. Nezbývá, než se namazat krémem s vysokým ochranným faktorem a zasednout k hokeji.;-D

1 0
možnosti

Ještě štěstí, že už mě po mnoha letech, kdy jsem bral hokej a fotbal smrtelně vážně a to hlavně při reprezentačních utkáních, zájem o tyto sporty zcela, ale zcela opustil a mou jedinou doménou je americký fotbal,kde jsou skvělé výkony a korupce a podvody nehrozí....;-D

0 0
možnosti
Foto

Tak tomu jsem zatím nepropadla, ale co není, může být.;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 510
  • Celková karma 32,49
  • Průměrná čtenost 2190x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik