Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nosánek mám vyvinutý velmi dobře. Pamatuju si vůně některých lidí, cítím občas i to, co bych radši necítila, lidé jsou krásně voňavé bytosti. Hlasuju pro. Zdeni to je nápad! Ale kde to "zabukovat"??? :)

1 0
možnosti
Foto

Dobrá, ale upozorňuji, že si na patentovém úřadě budu připadat jako Jára Cimrman pozdě přicházející, když si chtěl nechat patentovat pojistku, žárovku, akumulátor, dynamo a elektroměr;-D.

1 0
možnosti

Hepčí - ať je to lepší, no - já si občas i teď pěkně naběhnu, i když ne tolik jako "zamlada."R^

1 0
možnosti

No, Zdeni...ale vyznat se v té změti odérů? To bysme museli mít čich jako pes:-D A myslím, že ti se něčím podobným řídí v rozeznávání lidí řídí..

Tak ať tě to hepčí brzo opustí.

Bez těch vůní charakterů je to mnohem napínavější i za cenu, že si člověk občas natluče "čumák":-D:-D

1 0
možnosti
Foto

Bylo by to fajn, ale na druhé straně - trochu fádní. Miluji život proto, že není černobílej. A do Velvar přeji čistej nos a dobrou mysl.

1 0
možnosti
Foto

To víš, mělo by to svá úskalí. Znáš to, žena by použila výrazný parfém, pán vodu po holení a měli bychom po žížalkách.

A já i můj nos Ti děkujeme! ;-)

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, kolikrát jsem se již spálil. Ale holt, to patří k životu. Stejně jako to hepčíkání.

1 0
možnosti
Foto

Je to tak. Taky mám, Pavel, obavu, že by nás takhle dekódovaný život moc nebavil.;-)

0 0
možnosti
Foto

V lidech se pletu celý život..většinou komu uvěřím je blb a kdo se mi nezdá, z toho se vyklube dobračisko:-) Takže tvoje kouzelný "přivonění" a "hepčí" bych moc brala!!! Opravdu! P.S. Zapomělas na člověka vonícího útulnou knihovnou se stovkama knížek - k takovému přivoníš a nikdy nezapomeneš :-):-)

3 0
možnosti
Foto

Danuško, to jsi napsala tak krásně, že se stydím cokoli dodat.V

1 0
možnosti
Foto

šmarja, tak hlavně rychle uzdravit!

1 0
možnosti
Foto

Dělám na tom, Zuzanko, ale hlas pořád nikde.;-)

0 0
možnosti

Tři týdny už chrchlám jako kočka, když vykašlává chlupy :))

Tobě vinšuju hodně zdraví, Zdeni! :)

1 0
možnosti
Foto

No taky to máš veselý, Jani. Tak při kašlavé námaze bacha na jizvu!

A za přání moc děkuji;-).

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, krásné dělení lidí. Přeji brzké uzdravení.:-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, Soni, za nahlédnutí i za přání. Už abych dýchala normálně a ne jako maratonec na trati. ;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Zdeni, připomněla jsi mi film Až přijde kocour. Hezký víkend a ať je Ti líp:-)

1 0
možnosti
Foto

No prosím, to je dobrá poznámka. Přiznávám, že jsem na to při psaní ani nevzdychla, ale teď už se mi ty kočičí oči v duchu promítají.:-) Jinak na uzdravení pracuji, za chvíli to bude vypadat, že u nás na dvorku vyvěrá Vincentka.

1 0
možnosti
  • Počet článků 510
  • Celková karma 32,49
  • Průměrná čtenost 2190x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik