Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LI

Ano, Rudolf, Hercíková, Šmahelová... A Vy jste uchopila téma s noblesou, jak jinak;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, Ludmilko, a pěkný podvečer přeji!

0 0
možnosti
PH

To víte, lascivita prodává. A pak ta společnost má nějak vypadat.

1 0
možnosti
Foto

J59a25n 43P33r54a79ž27á23k

26. 12. 2018 18:09

R^Zdeni, dnes je preci jina doba, naivni mlade divky toho vedi o sexu stokrat vic nez my dospelaci, protreli nekolika desitkami let manzelstvi;-D

1 0
možnosti
Foto

No právě, Jene, praktickou stránku věci mají v malíčku, teď ještě citovou stránku dostudovat ;-).

1 0
možnosti
VN

Romány pro dívky jsem četla až s dcerou. Kupovala jsem je pro ni, ale s chutí jsem si přečetla taky .... Vlastně první knížku dívčí dostala už v první třídě. Bylo to : Heidi děvčátko z hor ... Tu jsem jí ještě četla já ... Zdeni, opět krásné téma ...R^

2 0
možnosti
Foto

Vlasti, to byla dobrá volba pro první čtecí krůčky. Heidi se čte dodnes. U nás v knihovně ji půjčuji hodně často. Vánočně Vás zdravím!

0 0
možnosti
Foto

Hezký! Ovšem já se musím přiznat, že mě romány pro dívky zcela minuly, přestože jsem ležela v knížkách od rána do večera. ;-)

2 0
možnosti
Foto

Já jsem se současné dívčí četby nejvíc načetla až coby knihovnice ze služebních důvodů. Z vlastního dospívání nedám dopustit na Stanislava Rudolfa. Ale pro současné dívky už je nestravitelný. Hrdinky tam nemají mobily, nekomunikují na sociálních sítích, mluví sice vtipně, ale slušně... prostě pravěk:-).

0 0
možnosti
Foto

Pekný článok! Ja sa asi tiež dám na dievčenské romány, lebo aj ja mám celkom pocit, že čosi o tej ženskej duši viem... a asi by to u mňa nebolo také jednostranné ako u E. L. James a podobných. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Na YouTube rád pozerám kanál o reakciách napríklad mladých na staršie videoklipy. A hodnotili tam aj Spice Girls, fenomén 90. rokov. Zhodnotili, že vlastne tie dievčatá boli celkom "classy", nemuseli sa vôbec odhaľovať - ako je tomu u celebrít zvykom dnes. To je naozaj pre mňa šok, že ešte aj Spice Girls sú dnes vlastne stelesnenie inteligentnej zábavy! :)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji a srdečně zdravím!

0 0
možnosti
Foto

To je krásný! Vykouzlila jsi mi úsměv od ucha k uchu, za to díky;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Jitko, to já ráda! Moc Tě zdravím!!! V

0 0
možnosti
BH

Každá si najde co její jest. Pro některou je až každá pátá stránka prostě nuda.

1 0
možnosti
Foto

To jste vyjádřila krásně. Děkuji Vám.;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 510
  • Celková karma 32,43
  • Průměrná čtenost 2190x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik