Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

18.2. má kulaté narozeniny moje dcerka. To je hrozné, jak nám ti děti stárnou.;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Jéé, tak to už se blíží mílovými kroky a oslava je každým dnem blíž a blíž...;-)

0 0
možnosti
Foto

Připomnělo mi to básničku z mého dětského památníčku: "Růže voní, trní píchá, mé srdéčko pro Tě vzdychá." Víc než vůni růží miluji vůni šeříků - a fialek. (Těch utržených ne zahrádce). Přeji Ti, Zdeničko, krásný voňavý den.V;-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Mirko. My jsme mívali v rohu naší malé zahrádky pár trsů konvalinek. Když se otevřely vrátka, linula se vůně až na ulici. Památníčková básnička je moc milá!

0 0
možnosti
Foto

Mít svátek po vánocích zase nese jistotu, že si nikdo ani nevzpomene. A narozeniny? Na světový den lásky.... Takže taky ani stěk. A já bych tak ráda dostala nugatovou bonbonieru. :))

1 0
možnosti
Foto

Mňam, nugát. Bohunko, vidím nejschůdnější možnost, honem do obchodu, koupit si ji sama a bez gratulací ji taky sama na posezení slupnout.:-)

1 0
možnosti
Foto

Já mám naštěstí narozeniny přesně půl roku po Třech králích, takže to už dodatečné vánoční dárky snad nehrozí.

Ten Mezinárodní den mokřadů mne taky dost zaujal, tak jsem si pro zajímavost vygooglila své datum narozenin. Kromě toho, že je to státní svátek na památku jedné neblahé události z roku 1415, stala se i celá řada jiných událostí, např: vzducholoď R 34 překonala jako první vzducholoď Atlantský oceán, John Lennon potkal poprvé Paula McCartneyho, atd. ;-);-DR^

1 0
možnosti
Foto

No to máš přímo košaté události na své narozeniny. Na ty moje připadá letní slunovrat a Mezinárodní den trpaslíků;-D.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za doplnění zajímavé události i za úvahu ohledně úspěchů a neúspěchů. Máte naprostou pravdu!R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji a zdravím!!!;-)

0 0
možnosti
Foto

Všechno nejlepší, Zdeňko R^R^R^

Koukám po vánočních dárcích... Moc jsem jich nedostal a co bylo konzumovatelné, jsem už dávno snědl a vypil... Takže nic nedám! ;-D;-D;-D

V příštím fotoblogu Vám věnuji nějakou fotku.

1 0
možnosti
Foto

Jéé, to jste hodný, na fotku se moc těším, budu na ni číhat jak liška na Budulínka.:-)

1 0
možnosti

U roku 1915 máte dvě hrubky.:-)

0 0
možnosti
Foto

To jste moc hodný, děkuji za upozornění, opravdu tam byly, hned jsem to napravila. Kdepak, člověk se nemá s článkem moc piplat:-). Jak začnu dělat dodatečné úpravy a opravím vojáky na vojenské jednotky, je jen kousek k průšvihu, že mi tam zůstane ve shodě podmětu s přísudkem "i" po vojácích:-).

0 0
možnosti
Foto

Já dnes náhodou taky gratulovala naší sousedce-pugét tulipánů potěšil. Ale nejen únoroví oslavenci, i my prosincoví to máme všelijaké;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, na Tvoje narozeniny připadá Mezinárodní den proti korupci. No, velký úkol jsi dostala do vínku;-).

0 0
možnosti

Dneska sice nejdu gratulovat, ale jdu na ples (pracovně), což je podobné. Každý rok máme v tombole různé darované skvosty, kterých se chtěl někdo zbavit... Letos zaručeně vede pokojový vodotrysk - miloučký kýč, drahý jako prase (ještě tam byla cenovka), přinese kus přírody do vašeho bytu... Dali jsme to jako cenu útěchy. Pro jistotu si letos nekupuju losy ;-D Bezva článek, Zdeni a je skvělý, že máš takovou kámoškuR^

2 0
možnosti
Foto

Milá Ivo, děkuji za přečtení i skvělý dodatek. Vytanči se dosyta a držím palce, abys v tombole nic nevyhrála;-D!

0 0
možnosti
  • Počet článků 510
  • Celková karma 32,49
  • Průměrná čtenost 2190x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik