Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jak by řekl Jára Cimrman: Karel Gott a bratři Pospíšilové, moji Mistři nejmilejší :-)R^

6 0
možnosti

A já, kdo mi tady chyběl!:-))))

Tak už jsme komplet. Ty jsi taky dáreček:-)

3 0
možnosti
SN

:-)..........vážená autorko, dovoluji si to doplnit. Článek super ......teĎ jsem doposlouchal na TV 24 půlhodinový rozhovor s Karlem Gottem. Úžasné.....doporučuji si to najít v archivu! Mimořádně pěkný, lidsky srozumitelně podaný rozhovor ! R^V

5 0
možnosti
Foto

Děkuji za tip, určitě si to vyhledám! R^

1 0
možnosti
Foto

Zdeňko, výborně napsané! Pana Gotta jsem vždy považovala za velkého zpěváka, ačkoli jeho písně nepatří k těm, které bych pravidelně vyhledávala. To, že umí a navíc na sobě celý život pracuje, je z jeho pěveckého projevu zkrátka zřejmé. Od té doby, co jsem se s ním osobně setkala, jej navíc považuji za úžasného Člověka. Ačkoli to bylo v době, kdy se zotavoval z chemoterapie a bylo na něm znát, že je velmi unavený, byl příjemný, milý a vstřícný. I když se v té době sotva držel na nohou, pomohl mi nanosit věci do auta a podržel mi dveře. A kromě toho - Kdo jiný, než úžasný Člověk se dokáže navzdory únavě dvacet minut bavit s mým synem a navíc během té chvíle pozná, že se jedná o výjimečné dítě?!

Takže já osobně panu Gottovi přeji především zdraví, aby tu ještě co nejdéle mohl být pro své holčičky.

7 0
možnosti
Foto

Helenko, děkuji Vám za přečtení a hlavně za tuto reakci. Páni, takové krásné setkání, to Vám moc přeji. Osobní zkušenost je nenahraditelná a Vám tento zážitek už nikdo nevezme. A já jsem Vám vděčná, že jste se o něj s námi podělila. Pokud se velká osobnost i v takto vypjaté zdravotní chvíli zachová tímto způsobem, pak má moji úctu již léta právem. Moc Vás zdravím!R^

2 0
možnosti
Foto

J66a43n81a 40M64a27j77o63v34á

14. 7. 2019 15:04

Zdeni, skvěle napsáno a luxusně jsi vyjadřila právě můj pocit. Upřímně - nejsem "Gottovo děvče", vlastně mám jen jednu písničku, kterou jsem zařadila do své sady oblíbených, ale to je jedno. Ani Gott prostě nemá stoprocent obdivu a je to tak v pořádku. Je to profík, který by pro diváky dýchal a je to poznat. A...upřímně, má můj obdiv za lidsky vysokou úrove'n, s níž překonává neduhy, aniž by k tomu pustil média. Protože lidé ho chtějí vidět jako zpěváka (jak sám tvrdí). Vnímám to jako naprostou a exkluzivní profesionalitu a hluboce se skláním. A...ano. Být v něčem nejlepší libovolně krátkou dobu je fakt makačka. Být nejlepší celý život, tak to nepochybně vyžaduje daleko víc než talent a pracovitost.

Takže - ode mne obrovská, respektující gratulace s pomyslnou kyticí propletenou přáním zdraví, zdraví a zase zdraví, i když si k trhání angreštu pustím něco jiného.

Tobě velký dík za článek.

8 0
možnosti
Foto

Janičko, já Ti upřímně děkuji za toto vyjádření i za to, že jsi můj článek pochopila přesně tak, jak jsem ho zamýšlela. Napsala jsi to perfektně a souhlasím s každým písmenkem!!! R^

3 0
možnosti
Foto

Připojuji se k přání pevného zdraví. A určitě v úctě k takové dlouhé a stálé umělecké dráze.

Svým osobním vkusem jsem se s písněmi Karla Gotta moc nesetkal, marně vzpomínám, zda mne kdy nějaká z nich chytla za srdce, Možná některé ze šedesátých let. Jaromír níže velice vhodně připomněl film Kdyby tisíc klarinetů. Další pěknou vzpomínku mám na televizní operu Dobře placená procházka. Skvělé jsou ovšem i dialogy Karla Gotta s Miroslavem Donutilem, v nichž současný oslavenec prokázal skvělou schopnost sebeironie. Což nedokáže každá z podobných hvězd. Takže smekám a znovu připojuji přání všeho dobrého.

5 0
možnosti
Foto

Milý Marku, děkuji Vám za moc za přečtení i za pěkné vyjádření.

Abych pravdu řekla, tak já mám velký hudební rozmach. Karla Gotta a jeho písničky mám moc ráda, dokonce bych řekla, že jak mi příbývají roky, tak víc, hlavně ty starší, ale stejně ráda poslouchám třeba vážnou hudbu, ta mi přináší velké uspokojení (jako dospívající jsem ji poslouchala tajně, aby se mi vrstevníci nesmáli), a radost zažívám, když hraje Spirituál kvintet, když slyším písničky Zuzany Michnové... Hudbu mám jako pohlazení od života a jsem ráda, že je tolik žánrů, aby si každý mohl pro sebe vybrat.

Pěkný zbytek neděle přeji!

2 0
možnosti
Foto

J82a73n 36Š70i44k

14. 7. 2019 12:28

Děkuji za lidský pohled na Karla Gotta. Mám rád profesionály, kteří milují co dělají a jsou něčím výjimeční. Pan Gott s noblesou hodnou anglického gentlemana se výrazně odlišuje od běžné popmusic ve většině věcí, které dělal a dělá. Váš článek paní Zdeňko je také výjimečný a odlišuje se od jiných R^

9 0
možnosti
Foto

Upřímně Vám, Jene, děkuji! Jsem moc ráda, pokud se mi povedlo vyjádřit tak, aby si tam každý našel něco pro sebe. Snad se to povedlo.:-)

0 0
možnosti
Foto

Jsem odkojený bigbítem jako posluchaš i aktivní muzikant, ale nemám problém Gotta uznávat, ta kariéra a výdrž se nedá přehlédnout, ať už ho posloucháme nebo ne. Zrovna nedávno jsem si pustil Kdyby tisíc klarinetů a dobrý odevšech.Karma

10 0
možnosti
VV

Kdyz uz jste je pripomel, byla to tenkrat takova rivalita a trucprodukce. mnohem vic se mi tenkrat libili Starci na chmelu. Ovsem s odstupem casu jasne vyhrava Kdyby tisic klarinetu.

1 0
možnosti
Foto

Já mám oblíbenou jeho píseň, která hrála v My všichni školou povinní-Lorelai.

Jinak se vůbec v rádiích nehraje.

:-)

5 0
možnosti
Foto

Ano, ta je moc krásná. A máš pravdu, taky si nevybavuji, že bych ji z rádia slyšela. Asi je moc vážná.

0 0
možnosti
Foto

Zdeni, vážně krásný článek. Karma a děkuji.R^V

4 0
možnosti
Foto

Děkuji Ti za zastavení a zdravím do Řecka!!!!!

0 0
možnosti
  • Počet článků 510
  • Celková karma 32,49
  • Průměrná čtenost 2190x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik