Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VN

U nás už asi zavonila policie. naposledy se ptali, hledali nějakého chlapce.

Řekla jsem jim , že jsme nic neviděli, že my koukáme z okna jenom na pejsky ... ;-D

2 0
možnosti
Foto

Vlasti, to je skvělé, od srdce jste mě rozesmála:-)!!!

0 0
možnosti
Foto

J56a13n 40Š50i57k

13. 7. 2019 12:39

Dočetl až do konce a nelituji. Já se kolem sebe snažím dívat, ale někdy tak hladově, že pro stromy nevidím les nebo taky pro les nevidím stromy. Naštěstí se občas najde někdo, kdo řekne: Zastav a dívej se! V každém případě je lepší dívat se kolem sebe, než na televizi R^

2 0
možnosti
Foto

Tak hodně podobně to mám taky. Těší mě, že v tom nejsem sama. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Mam to trochu jinak, Zdeni. Jit o zenu, dokazal bych rict, jak krasna mela prsa, ale uz bych nevedel barvu te halenky, v niz je mela ukryta:-)

4 0
možnosti
Foto

No to je správné, Jeníčku, takový postřeh schvaluji!!! Vše ostatní je podružné.:-)

1 0
možnosti
MB

Rozumím Vám, taky trpím provozní slepotou. Až někdy hrůza! Sestra si pořídila nové vybavení obejvaku a já si toho nevšimla, takže jsem nechválila. Tvrzení, že u ní doma mi nejvíc zajímá ona, bylo úspěšné jen částečně.

4 0
možnosti
Foto

Děkuji, moc jste mě rozesmála. Opravdu to mám podobně. No, asi bychom byly vyšetřovatelům podezřelé obě. ;-D

0 0
možnosti
LJ

Víte, že mne taky napadlo, že jako svědek bych byl nepoužitelný. Začal jsem se zkoušet: Vystoupím z tramvaje a táži se sám sebe: Vedle koho jsem seděl? Jestli to byl muž nebo žena, to dokáži odpovědět, ale jeho věk bych mohl utak s přesností +-30 let. Jaké měl oči a vlasy nebo co měl na sobě - to bych si musel vymýšlet.

2 0
možnosti
Foto

Jak to tak vidím, byl byste dobrý parťák do vedlejší cely. S tím naším postřehem by nás zabásli oba. ;-D

0 0
možnosti

Hm...tak já když sleduju kriminálky v tv, vyšetřovatelům napovídám:-))))

A víceméně docela úspěšně. Zato můj muž je svědek zcela imunní. Tak, jak jsi to napsala:-)))

1 0
možnosti
Foto

Maruško, tak to gratuluji! Zajímavé je, že někdy si všimnu naprosto nepodstatných hloupostí a pamatuji si je léta, a některé důležité momenty si ne a ne vybavit :-).

2 0
možnosti
ZS

Jsou informace zbytné a nezbytné ... i já, jako očitý svědek, stojím za starou belu. A žiju! ;-D

2 0
možnosti
Foto

Ano ;-D! Já jsem kolikrát až zaskočena, kolik věcí mi uniklo, když se mě na ně někdo zeptá.

1 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,56
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik