Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Velká karma za tvoje vzpomínky R^V

1 0
možnosti
Foto

Děkuji a moc zdravím!!!:-)

0 0
možnosti
KB

K16a49r75e97l 70B86o80k

2. 3. 2020 22:53

S úctou Janu Vyčítalovi. Naprostý souhlas.R^R^R^

2 0
možnosti
MK

Nic zvláštního jsem tady v lese neviděl ... ne, nikoho jsem nepotkal a neviděl ... a moc a moc nám bude chybět.

3 0
možnosti
Foto

Námahu žádnou mi nedá zfackovat v lese medvěda a pak mi ještě za trest meje schody... ;-D

0 0
možnosti
Foto

Měla jsem moc ráda jeho vtipy s kocoury :-). Škoda, že odešel. I když – to je holt život.

6 0
možnosti
Foto

Je to tak, ale smutek se při každé takové zprávě dostaví a zasedne nám kus srdce.

0 0
možnosti
MV

Zvucne R se ztratilo s ním... Dík za vzpomínku

3 0
možnosti
Foto

Ano, určitě s ním odešlo.

0 0
možnosti
Foto

Ach jo, odcházejí nám jeden po druhém. Přestávám mít ráda první dny v měsíci. 1. října, 1. března... Ale Vy jste to napsala skvěle. Víte, že jsem se po dlouhé době nechala zapsat do knihovny? Máme tady krásnou, v nových prostorách. Vždycky si tam na Vás vzpomenu. Naposledy jsem v ní byla v sobotu a aniž bych něco tušila, vypůjčila jsem si tam i Vlajku (a dalších 99 známých písniček od táborových ohňů) a teď koukám na ilustraci pana Vyčítala...

1 0
možnosti
Foto

Jarmilko, tak to je symbolika přímo nečekaná, což?

Doufám, že Vám knihovna bude poskytovat milé chvilky.

1 0
možnosti
JZ

Dneska zasloužená smutná karma :-(

8 0
možnosti
Foto

Děkuji, a máte pravdu, je smutná, nedá se nic dělat, jen vzpomenout a posmutnět.

1 0
možnosti
  • Počet článků 510
  • Celková karma 32,49
  • Průměrná čtenost 2190x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik